måndag 14 december 2009

Erkänner

oki jag erkänner, jag skapade dig enbart för att jag ligger hemma å har tråkigt med en mage som inte mår bra. Men jag kommer fortsätta även när detta går över, jag lovar. Å jag vet en person som kommer bli jätteglad för mitt spontana initiativ :)

Eftersom jag är världens bästa analyserare ;) så tänkte jag dela med mig av dagens fundering. Vad menas med det går väl bra??? (stavas det med 1 el 2 l?) Jag hakar upp mig på alla dessa väl och tolkar det så klart som något negativt... typ som det går bra, men inte så bra som jag skulle vilja. MEN så ska jag ju så klart inte tolka det. Den enda sanna tolkningen är enligt den som sa det att man lägger till ett väl när man inte vill berätta hur det egentligen ligger till för att den som frågar är för nyfiken på saker den inte behöver veta... snurrigt jag vet....bortförklaring? jag vet inte.
Onödigt och analysera sånt? eller növändigt? jag kan inte låta bli iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar