torsdag 30 september 2010

L

ons o tors =ledigt...sen kommer helgpasset!! känns helt okej att jobba långhelg, dels för att jag nu jobbar med underbara Kathy och dels för att jag är gräsänka hela helgen!

gårdagen spenderades på stan och jag shoppade loss på igor. 1 lång mysig tröja på monki, kofta och tunika på lindex, svart tröja på vero moda och en lång väst på hm. framkallade lite kort oxå och fixade en av presenterna till T :) ska även överraska Emilie och rama in bilder på hennes bästa kompisar! det blev även lite ikea och blomshopping. När jag kom hem blev det en långprommis runt sjön (nina saknar ditt sällskap) På kvällen fick vi besök av Eva, Risto och lilla My :) Vi åt god mat och T blev firad i förskott. Mycket trevligt!! önskar vi kunde ses oftare

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra annat än plantera ljung och prommenera i solen! gillar inte att jag inte gillar att vara ensam längre!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar