söndag 23 januari 2011

det blir inte alltid som man tänkt sig...

nej
min mage är inte glad och inte jag heller..skulle ha en mysig heldag på stan igår med shopping, bio och god mat! men min mage gjorde så ont så ont så det blev till att åka hem, fixa lite tacos med nina och em och sedan blev det soffan hela kvällen :( vi hyrde en film iaf, flickan från ovan, men den var ingen höjdare den heller...tur att det var en kanon handbollsmatch o se iaf.
idag fortsatte magsmärtorna...vad händer lixom?! Pallrade mig dock ut på en prommis runt sjön med nina och sedan kändes det bättre. Då blev det en sväng till mios rea för att kika på bordet jag tittat på på nätet.. det ska köpas när vi får vårt nya hus :) efter det åkte vi till åsby och fikade och köpte en blomma! nu väntar jag på handbollsmatch igen!

ps jag hann shoppa en hel del igår iaf :)
fina johanna hjälpte mig som vanligt på vila
visar nån annan dag

?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar