måndag 9 maj 2011

söndagsmys

Fick en helt underbar söndag igår!
massa sol och mys med familjen heeela dan, eller ja inte bara mys då vi körde massa grejer från vinden oxå! Efter tacolunch drog vi iväg till åsby. Där köpte mina underbara föräldrar buskar och blommor till vår framsida :) så söta och såå fint blev de. Pappa planterade och mamma var arbetsledare haha brorsan var med han oxå o krattade :) jag tittade på! sen blev det fika på altanen med massa godsaker från kondis. Tur att dom kom och tog tag i mina trädgårdsplaner haha
Vi hängde i soffan resten av kvällen framför hockeyn. Fler såna söndagar vill jag ha!

Och sen, sen kom T hem. Med en present :) killarna har allt bra inverkan på honom haha Blev en löprunda i spåret och när T hoppade in i bastun tog jag ytterligare en runda med svärmor. Resten av kvällen blev det bara mys. Måste räkna hur många ggr jag skrivit mys, mysigt i detta inlägg haha
Men ville bara berätta hur viktigt det är med söndagsmys. :)

Nu blir det till att åka till sjukgymnasten, lite mindre mysigt kanske! Men skönt efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar