måndag 4 juli 2011

har en himla massa jag vill berätta, men orden räcker inte till

Det går inte ens att beskriva hur jäkla roligt vi hade det på Lidingö! helGalet, superröjigt, fint, tokskojigt! Så många ord skulle kunna användas....Riktigt jäkla party var det och jag hängde på dansgolvet nonstop!
Givetvis var det romantsikt också. Kort och bra vigsel utomhus precis så där som i filmer (i en båge med blommor) Strålande sol, fin utsikt och trevligt folk. Jag hade världens roligaste bordskavaljer, jag skrattade så jag grät åt hans skämt och kommentarer. Kvinnan som serverade vid vårt bord var väldigt speciell och vi upplevde att hon blev fullare och fullare för varje gång hon kom och fyllde på våra vinglas. Det var fläckar överallt på duken och jag fick bara påfyllning varannan gång haha Sen var det ett galet party med dans hela natten lång. Det hela avslutades med ett nattdopp. Länge sen jag hade så roligt. Hallstagänget stod verkligen för festen :)

Dagen efter går knappt och beskriva med ord,¨många mådde ganska så dåligt och vi som mådde hyfsat bra fick oss ett gott skratt. Saker hittades på stranden efter nattdopp och jag upptäckte att jag visst blivit rejält trampad på foten för den var helt blå, till och med tårna. Nattliga historier delades med varandra.
Bilresan hem kan jag då inte påstå var lika rolig. Jag fick köra med kräkstopp allt för ofta. Vid rödlysena i stan öppnar T bildörren och kräks och jag var helt galen och ville bara gråta för jag var så trött haha

tyvärr hade vi ingen kamera så kan inte visa några bilder.

Idag har jag varit på vårdcentralen och blivit omplåstrad. Har ev blivit biten av gräsloppor el nåt annat äckligt djur. 3 bett som är rejält svullna och variga. Nu är det bara att fortsätta plåstra om och se om det försvinner. Var en tjej som fick tokspel och kom utspringande och skrek att hon inte ville ha några jävla piller...gissa vad jag tänkte! (hemdals vårdcentral) :)

Nu ska vi snart cykla till fiket vid kanalen och betala vår skuld. Dom tog inte kort så vi fick fika på krita förra veckan och komma tillbaka när vi hade tid. Det är service det!
Sen blir det soffhäng resten av kvällen, har fortfarande inte återhämtat mig helt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar