fredag 19 augusti 2011

snok eller inte....

nu har jag sökt nytt jobb...i Enköping av alla ställen! Men det här jobbet vill jag verkligen ha så håll tummarna!! Har även andra planer på g men det håller jag på lite, är fortfarande lite för feg!

By the way...Idag har det hänt, min största skräck. Under en och samma löptur kom 2 stora, läskiga ormar slingrandes mitt framför mig! Jag trodde hjärtat skulle stanna! Vilken mes jag är haha och pappa plus herrn här hemma kommer garanterat säga att det var snokar, men den första var garanterat inte en snok! När väl hjärtat slår normalt igen, eller normalt och normalt, så kommer en ettrig liten hund och attackerar mig. den busade säkert men jag tog det som en attack. Usch nu ska jag hålla mig inne resten av fredagen. Ska visst bli massa regn så det får bli mys framför en film och med stora godispåsen som jag längtat efter hela veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar