fredag 16 september 2011

världens bästa fredag

Idag har jag varit hos min fina vän Kathy och hennes söta dotter Alice. En helt underbar dag med både vuxenprat, lunch, promenad, fika och lek på golvet :) Med Kathy kan man verkligen prata om allt, hon är en klippa och jag är så glad att jag har henne som vän. Nu blev jag lite sentimental här haha.

Världens bästa fredag fortsätter med en garanterat trevlig kväll hos nästa favoriter, Lena, Alex, Milo och Alfons. Lena är numera också min träningskompis så jag ska passa på att oja mig lite över min träningsvärk :) Okej lite här också, jag kan knappt lyfta armarna, så ont har jag efter bodypumpen. Jag kom sist in vilket betyder att enbart de tunga vikterna är kvar. Ibland straffar det sig att vara sen är dagens lärdom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar