måndag 31 maj 2010

100

firar 100 inlägg
jisses!
hipp hipp hurra

ligger i soffan o är sliten...sov inte många timmar i helgen så det känns nu kan jag lova...kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags...typ kollade avatar kanske..just ja före det var vi på stan o köpte kostym av världens sötaste tjej. Hon var otroligt duktig på sitt jobb, rolig, kom med söta kommentarer om oss och delade med sig av sitt liv..nästan så man vill skriva ett tackkort.. hon var verkligen helt utöver det vanliga jag överdriver inte...sen käkade vi på gränden och åkte hem till soffan efter det...värsta åskovädret och spöregn!!! mys och avatarväder..sen försvann varmvattnet när T skulle duscha haha mindre mysigt

på lördagmorgon gick vi på slipsjakt och hittade den perfekta direkt...matchade båda mina klänningar :)
sen drog vi till norrköping och käkade lunch med fina Eva och sen installerade vi oss hos dem...Eva blev stressad över att vi var så sega med att göra oss fina till bröllopet..hon var på oss som illrar och tur var väl det...hon var även världens bästa smakråd och fixade mitt hår..lite lockigt och lite uppsatt. sen bar det av till Finnspång och den gigantiskt stora kyrkan...bröllopet var underbart och festen likaså. supergod italiensk buffe, roliga tal, härliga glada människor, goa italienska släkten, bra musik, röj på dansgolvet..och inte att förglömma härliga engelsmannen Simon som jag blev alldeles kär i :) vi blev bjudna till London..vill boka nu!!!!tror vi var hemma vid 4 och somnade vid 5..sen vaknade jag 10 och gick upp så klart...vi låg sedan i solen och småslumrade tills sjusovarna vaknade..käkade kebab, låg mer i solen sen drog vi hem och vidare till hanna och firade mors dag och käkade grillat...inatt vaknade jag femtielva gånger när T:s telefon höll på o ladda ur..fattade inte att det var den och orkade inte gå upp..
så åter till det jag började med...jag är sliten och ska snart sova...i stan..ensam...skönt...och i morn börjar jag 13:00..skönt
ska ringa min andra hälft nu..var lite ointressad och tråkig i förra samtalet...måste be om ursäkt!
tja!
ps bilder kommer från helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar