lördag 15 maj 2010

vilken underbar dag!
STOR sol
terasser
gott fika
god mat
fin pappa o bror
rolig hund som gick hem när vi sa gå hem :)
den snälla fick ligga kvar

dagens rekomendation blir alltså cafet/inredningsbutiken sköna hem i målhammar..samt hamburgarna på cassablanca..båda har soliga terasser = stort plus

morgonen började dessutom med att pojkvän försov sig haha han är bra rolig ibland..hans kommentar: Varför kan jag inte lyckas med nånting? (han var tvungen att lägga till förutom när det gäller dig förstås) :)jag skrattade länge och somnade gott om när han försvann iväg på svensexa..hoppas han blir sugen på att fria haha you wish!

nu tvättar jag..en lördagkväll lixom :( men blir så när man skjuter upp saker

just ja igår var vi i Vingåker..outlet..hittade verkligen ingenting..men fick köpa en tröja bara för köpandets skull...pojkvän blev sur för att jag dissade de fyra skjortor plus skor han valt ut haha så han kom hem med ett 3-pack strumpor
vi åt goda hamburgare iaf
men blev osams igen på ica i köping då jag återigen dissade hans tandkrämsval haha
vi blev dock sams igen på kvällen :)
nu hämta tvätt
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar