tisdag 29 juni 2010

update

helgen har varit helt underbar!
inga bilder tyvärr för att herrn inte hittar sladden till kameran..

i lördags var vi på madicken teater i folkets park...sååå mysigt och hysteriskt roligt pga en incident på scen. Manges härliga kommentar efteråt: "Hon måste ha fått nå skit på balansen" jag kunde inte sluta skratta! sen kom mamma, pappa och jesper o grillade, ännu mera mys :)mamma blev em´s nya bästis haha
söndan blev dock mindre mysig då vi röjde i min lägenhet..avslutade dock med en prommis runt sjön och en mjukglass vid badet.

igår var fotografen här o fotade min lägenhet..en rolig prick men säkert jätteduktig. Nu ska bilderna en sväng till 'Thailand o redigeras sen så.....
igår kände jag mig lite smådeppig, ledsen, konstig, men idag känns det bättre! tack darling!! det kommer bli bra

nu ladda för kvällsjobb.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar