söndag 11 juli 2010

is back!!

hemma igen efter en underbar semester i Rom
vi har ätit pasta och druckit vin, ätit underbar italiensk glass (jag erkänner, jag åt en magnum oxå, jag vet skandal) tittat på kultur o historia, gått på guidade turer i flera timmar som jag inte fattade ett ord av typ,stod o stirrade på en tavla med målningar i en timme men en galen pratglad guide(jag satte mig dock på backen) gått mil efter mil och fotat saker vi inte vet vad det är bara för att alla andra fotar, kikat fotboll, nästan svimmat på en restaurang pga magknip, blivit osams i vatikanen, glömt shoppingpåsar på restuaranger, nästan dött av värmeslag, varit med om italiensk tågstrejk, blivit utskälld för att visat some skin mitt i natten på hotellet när jag hade törstpanik, hamnat i chinatown, suttit bredvid på tok för höga transvestiter på cafe och mycket mycket mer

å håll i hatten INTE ETT ENDA SKAVSÅR!!! det är sant, ett under har tydligen skett med mina hälar!

vi har oxå fått träffa söta lilla My! gos! tack för sänplatser och god mat Eva och Risto!! Å tack fina Nina för skjutsen!

nu ska jag slänga mig i duschen, AC:n pajade på väg hem..kul! not
sen kommer grabbarna över o kikar fotboll..FINAL :)
lite bilder kanske......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar