onsdag 14 juli 2010

is in love i en långklänning :)

tar tillbaka alla mina ord om långklänningar och fiiina bröllop...jag hittade en helt underbar blå klänning på direkten, kärlek vid första ögonkastet. Tjejen bad Tero titta på mig och beskriva vad han såg...lite för komplicerat för honom haha. han såg en glad jessica, men tjejen såg en strålande fin tjej, vars blå ögon strålade ikapp med klänningen :)

å vet ni jag köpte den..efter bröllopet kan man kapa den till kort klänning..perfekt festklänning!
Tero fick bli en pingvin (frack ni vet) ja jag skrattade men sa ändå att han var fin :)
det här kommer verkligen bli en upplevelse!!
vi hann med en shopping oxå..nu har jag äntligen fått på min man vit-blå randiga shorts från MC oc lite t-shirts som passar till..så fiiint

jag har nyss kommit hem från intensivpasset föresten...skapligt trött, men en skön känsla..nu jäklar som jagalltid säger efter träning haha
nu blir det film och sova
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar