måndag 21 februari 2011

härligt blir dagens ord

fixat bästa vallan och glidit runt i skidspåret idag
blåsor på tummarna fick jag oxå och snö i ögonen
o ett lager med kläder för mycket hade jag
men oj vad härligt!!

nu är Em här :) mammsen o pappsen jobbar och jag är så glad att jag slipper vara ensam ikväll igen :)
vi har pusslat, spelat en massa o skottat snö!
nu blir det hamburgare o filmis
tjejmys på hög nivå
just ja em visade stolt upp sitt pass idag och berättade att polisen sagt att hon inte fick skratta eller le på bilden haha dum polis. Hon ser riktigt ledsen ut ju
snart bara 1 mån kvar till teneriffa
lääääängtar
men nästa resa blir snart, kryssning på ons med anna o helena :)
spännande!

SAKNAR min T nu för att han aldrig är hemma...det är bra med saknad! då tar jag tillvara på vår tid tillsammans extra mycket, och väljer bort datorn ;)
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar