lördag 19 februari 2011

lördag o jaaaaa

igår blev det god mat och lite tv-spel med glada, härliga människor!
sov hos mammsen
vaknade tidigt, fick god frukost med världens godaste rabarber/morots marmelad
sen startade shoppingdagen :)
se nedan
en taklampa tokbilligt på nordik, denna gång ÄR det en taklampa ;)
superfina nästan underbara glas på affair
söt tröja på hm
plus lite annat smått o gott
sen blev det kinabuffe, mums
....o sen blev det träning som avslut på en perfekt dag
mamma o jag är det ultimata shoppingparet :)
tack för en underbar dag

jo just ja sprang på min sambo så där mitt i allt oxå, på stan, bakis efter en grabbfestkväll i sthlm...en snabb kram och sånt och sen ser jag inte skymten av honom förrän i morn typ. He´s a hard working man nu för tiden. Denna vecka kommer kännas så eeeeeensam! vi får en lunch tillsammans hos mammsen i morn iaf
nu ska jag mysa ner mig i soffan med min nya bok och dricka brämhults och äta kinder choklad, my favorite
kanske blir det lite festival och gaygala oxå el så
ha en skön lördagkväll alla!
.punkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar