fredag 1 januari 2010

fort, fortare fortast

julafton förbi
nyårsafton förbi
2010 här!!

hade en såå mysig nyårsafton! underbart god mat, dryck och trevligt sällskap. Söta uppspelta barn och mysiga nyårspussar var det bästa ;) blev en låååååååång kväll, typ 4 var vi äntligen på väg hem till sängen (en trött o sur och en full o dryg, gissa vem som var vem)
ser fram emot T:s härliga nyårslöfte ;)

nyårsdagen startade vid halv ett med pizza...sen var det äntligen dax för den efterlängtade inventeringen på ica maxi med laget..jippi vad kul! eller inte.....
jag hamnade på trädgårdsgrejer och räknade en himla massa talgbollar, nötter, och mängder av kokosnötter till fåglarna helt i onödan och jäkla allergisk blev jag å..så typiskt mig o min otur..
nu ä jag totalt utslagen..sova sova sova! men 20 min kvar
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar