måndag 18 januari 2010

L som i ledig

så jäkla underbart härligt!!
min helg är här..två hela dagar... yeea!

nu kan jag ligga i soffan hela dan om jag vill det, eller åka o shoppa lite, el läsa en bra bok, ta en långpromenad, åka till gymet..ja jag kan göra precis vad jag vill!!!

börjar med soffan typ hela dan..vaknade med sån sjuk magknip o har sovit riktigt illa inatt. En viss person kunde inte låta bli o väcka mig när han kröp ner i sängen långt senare än mig igår. Förlåt ville bara ge dig en puss..grr...har jättesvårt o somna om när jag blivit väckt....men det var väl gulligt förstås och jag vet ju att han alltid gör så...

nu ska jag kolla klart på filmen som jag inte orkade titta klart på igår :)
jag vet att jag är tråkig som alltid bara orkar kolla på en halv film..o ännu värre att jag sällan vill gå på bio...ska bättra mig älskling! vi ska gå o se avatar ;)
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar