måndag 4 januari 2010

lördag söndag måndag


tjo!

Lördag: det blev lagfest :) skojigt! Drog en vinst i förklara ordet spelet! När tjejerna åkte ner på krogen åkte jag o Martina hem...
citerar Martina: - Jessica ska jag verkligen offra en fylla på Andreas? nu när vi ändå är onyktra måste vi väl ändå gå ut...
Jessica: - Jag åker hellre hem o sover än går på silk..det finns inte att jag går på slisk! så hem blev det....

Söndag: Seeeeg! Dryyyg! Veeeelig! Stackars T fick kämpa! Jag svarade jag vet inte på allt. Till slut kom vi iaf iväg ut för att gå ner på stan och käka...efter 5 min fick jag panik för att det var så kallt och då var det ju bara o vända. tog då bilen till real för att käka buffe, men det var stängt. FY FAN för denna dag! slutade iaf gott med käk på spicy. Där lyckades T till slut övertala mig till en bio (han hade kämpat hela dan, plus hela veckan, ända sedan vi träffades!) jag är verkligen ingen biomänniska, och speciellt inte när det är en 3 timmarsfilm. men kände till slut att jag var tvungen att offra mig för hans skull. vi drog o köpte godis o åkte hem för att boka biljetter. MEN vilken otur, det fanns bara utspridda platser o platser längst fram kvar. YES tänkte jag, men sa det inte högt när jag såg hur besviken T blev.
vi kollade på min älsklingsfilm the notebook istället..o T tyckte faktiskt om den ( el så sa han bara det) jag blir iaf lika rörd varje gång!!
Måndag: LEDIG, sova en massa, fixa lite, träna en massa. Nu börjar allvaret igen...seriestart på lörd. Skälby! TAGGA, KROSSA,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar