måndag 19 april 2010

lycklig

helgen har varit underbar..
fredagen gick hyfsat bra, trots att det blev ett konstigt möte..kvällen däremot blev underbar! min pojkvän hade fixat allt alldeles perfekt..fördrink, god mat, gott vin, massa godis och trevligt sällskap..vi höll ut till halv 2 :)

lördagen var bara så där lagomt skön..nån mässa en kort kort stund, innebandyfinal, liten kombinerad promenix och cykeltur, lite hälsa på alfons, lite lek ute och massa studsmattehoppande...vi somnade sedan alla tre till körslaget :)

söndag fm spenderades med pappa i ett garage. däckbyte och tvätt av bil.jag kom i kjol och vita skor...vad glad pappa blev haha sedan blev det stan med Em och T. Köpte finskor till T, strumpbyxor till Em och ett fat till mig från indiska :) sedan mötte vi upp mammsen pappsen och bror på jensens och åt trerätters.. myspys! efterrätten var bäst! Har 2 underbara familjer nu :)
just ja..jag köpte en blomma til min kära T...det står nu 2-1 till T i blomköpandet :)jag kommer starkt nu haha
sedan åkte jag och mammsen till ikea och jag köpte en stor bricka till mitt vardagsrumsbord som ska dölja den stora repan som jag lyckats med..smart jag är va, med brickan alltså.. sen blev det träning, MJ-mixpass..kul men varmt och trångt..när jag kom hem var T tillbaka och vi kikade 2012 men tittade inte klart...gillade inte den

Idag är jag ledig, har varit och tränat och nu ska jag fixa lite och fundera ut nån god mat till ikväll...blir nog till att kika kakel ikväll oxå..om två veckor kanske vi har ett fungerande kök :) mitt köksbord är förresten redan där..får se när resten flyttas över ;)
lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar