måndag 5 april 2010

så var det mysiga slut

kan bara samanfatta påskhelgen med ett ord... MYS :)

långfredag var det middag med goda vänner..massa god plockmat och underbara människor..mys!

lördagen spenderades i solen..frukost i solen, promenad i solen, lunch i solen..vi beställde även både kakel o tapet..sen blev det bio..änglavakt och sen kvällsmacka och körslaget hos mammsen. Jag fick världens finaste påskägg av världens finaste mamma.

söndagen inleddes med tidig lunch hos familjen ågren.sen bar det av på karlsson på taket teater..Ems julklapp :) mys

jag är dessutom stolt över att vi joggat 2 ggr under helgen :) behövdes efter allt vi tryckt i oss

men nu är allt detta över och jag är tillbaka i verkligheten..skitdag på jobbet! blä
utsvulten är jag oxå... väntar på att min karl ska komma o laga middagen..men han kommer ju aldrig..måste äta några fler chokladägg så länge..nu kan jag ju skylla på att det är hans fel...nu blev det svart på tvn oxå..suck o pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar