torsdag 15 april 2010

vill kunna känna underbara fredag...

men i morgon är ingen rolig dag på jobbet :( det är dagar som i morgon som gör jobbet extra jobbigt..usch!

blir nog en lååång dag...och ganska mycket bilåkande

men sen blir det en massa trevligheter på kvällskvisten..parmiddag at our place :) och jag behöver bara närvara och vara social..middagen fixar min fina pojkvän...grillat, mums! kommer nog somna gott efter en massa god mat, vin och trevligt sällskap...bra initiativ där! Första gången vi träffas typ..hoppas jag inte blir allt för osocial efter morgondagens prövningar bara...

nu ska jag säga godnatt för andra gången via telefon...första godnattet blev till Em, lyckades få den trötta lilla tjejen pigg igen :) nu ska jag skicka några godnattpussar via telefonen oxå to my love
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar