måndag 8 februari 2010

min helg typ






Fredag-no comment
Lördag fm-no comment
men sen efter lite pizza hut...
blev det tapetsering,jag blev undervisad och fick fixa med klistret :) blev så fint med min finfina tapet. Em säger att det är hennes lekrum, men T säger att det är hans nya biorum hm?! När det blev dax att lägga golv gick jag o Em ut i solen o busade i snön. Sen blev det god mat hos farmor Hanna, Em valde pannkakor o T kycklinggryta så så blev det :) mums med pannkakor grädde o sylt till efterrätt. Alltid lika mysigt o komma dit.
sen bar det av till arbetslägret igen..där jag o em grundmålade hennes rum. efter det gick jag in i väggen, är ju fortfarande dunderförkyld. Så när Em åkte till sin mamma tömde vi vardagsrummet och åkte hem till mig och tittade på gänget i köping.

nyfikna vänner undrar när jag ska flytta in..T hänvisar till mig, men jag säger ingenting *ler*

nu tänker jag bli frisk på riktigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar