söndag 21 februari 2010

sammanfattning

Min helg i korta drag

Fredag:LEDIG blev lite sovmorgon sen promenix och gym. Lagade middag till mig och min kära pv. Sen var det väl hockey om jag inte minns fel. vi somnade tidigt.

Lördag: vaknade tidigt, kära pojkvännen drog hem före frukost för att måla tak. jag åt frukost och åkte till kära pojkvännen och målade tak. sen stack vi iväg o kikade tapet till vardagsrummet. helt galet svårt, finns sjukt mycket och välja mellan.vi kunde inte riktigt komma överens. sen åkte jag iväg till friskis och tränade..jobbigt pass! Sen kom kära pojkvännen och vi åkte till ikea o kikade på kök.Galet kallt o blåsigt så vi struntade i bion och gjorde tacos o kikade melodifestivalen. Sen började vi kolla på flickan..konstig film, kära pojkvännen dissade den totalt.

Söndag: jag vaknade alldeles på tok för tidigt, låg vaken, försökte väcka pojkvännen som skulle vara hemma senast 9. gav pojkvännen frukost på sängen, vinkade adjö. sen skottade jag fram bilen, galet mycket snö o galet tråkigt o skotta!! åkte o tränade kl 10..starkt enligt mig själv :) sen blev det jobba på herrarnas match..korvansvarig, jao..luktar korv...blä nu soffan resten av kvällen med söndagsångest...hoppas pojkvännen kommer!
OBS har läst en massa blogggar nyss o majoriteten skrev min underbara pojkvän hela tiden så jag ville oxå prova haha
trevlig söndag på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar