måndag 15 februari 2010

förgylla är ett fint ord

har haft en helt underbar helg med 2 helt underbara personer.. plus min underbara mamma o pappa...

lördag: promenixade ner på stan med mamma, shoppade 2 supersnygga klänningar och en kavaj, lunchade med mamma och pappa..såååå mysigt, promenixade hem, fikade med mamma...sen kom Em och T...vi lekte lite, åkte hem till mamma och hittade mina gamla barbiedockor och my little pony som Em fick..lycka :) sen blev det god mat, vårt länge sparade underbart goda vin, melodifestivalen och fruktsallad. Em somnade gott i soffan.

Söndag: Vaknade halv 6 av att Em kom intassande. T lade sig i soffan och fortsatte sova och Em somnade tätt intill mig, på tok för nära. Jag försökte och försökte flytta på mig, på henne, men hon var snabbt lika tätt intill igen...en fot där och en hand där..omöjligt o sova då...efter nån timme gick em till sin pappa i soffan..efter en stund kom de intassande med ett paket...
em: - Vi vill ge dig något på alla hjärtans dag...aaaaw söta ni, en tavla med hjärtan på..jag hade kort till både Em o T som dom fick. Frukosten åt vi på plaza hotell som hade alla hjärtans dag brunch. ganska gott, Em var mycket nöjd efter en massa pannkakor och kladdkaka i magen. sen blev det en massa lek med ems kompis och vi vuxna hade en trevlig fikastund. Sen var det dax för em att åka till mamma och vi åkte in till stan och åt en massa god mat. resten av kvällen ägnades i soffan..mys!

ville bara avsluta med o säga att jag mår så himla bra just nu...trots allt snurr på jobbet, krånglande finger, ihärdiga förkylningar!
fick små små fina ord idag som snabbt fick mig att glömma allt det jobbiga...utser ordet förgylla till dagens finaste ord..."tack för att du förgyllde vår helg", aaaw rörd..ni förgyllde min helg <3
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar