tisdag 9 februari 2010

jo så att....

idag har jag hängt lite på stan med fiina Niina...
blev en klippning oxå :) fick världens hostanfall mitt i, fick knappt luft, trodde jag skulle dö, så vi fick ta en paus haha måste fått in hår i halsen...panik! frisören såg lite skraj ut faktiskt..sorry! hon envisades även denna gång med o locka håret hmm
på med mössan fort :)
promenixade hem
tvättade!!!bort med alla baciller,,vill bli frisk NU
killen som kom efter blev impad på min städning just precis oh yes..han tyckte jag var smart som öppnade locket där man häller tvättmedlet så att det kommer in luft..javisst svarade jag o log haha

nu ringde T
- Vad gör du?
- jag bloggar
- va!!! har du en blogg oxå, räcker det inte med facebook?
- nä
- Vad skriver du då?
- Hemlisar
- det kan ju inte vara hemlisar om du bloggar om det
- jo hemlisar för dig
- AHA!

har inte världens bästa lyssnare till pojkvän..jag hör vad du säger, men lyssnar inte typ
men jag är likadan enligt han så det kan väl inte bli annat än bra..eller?!

god kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar