söndag 15 augusti 2010

bröllopssliten

Hemma från bröllopshelg i stockholm och jag är trööööött!
Blev inte mycket sova inatt, kom i säng halv 4 el nåt och det var bastu på rummet..kul! Bröllopet var mysigt, vigseln ägde rum på en brygga i mälaren. Vackert och strålande sol, och då blir jag så klart sjösjuk...bryggan guppade alltså eller hur man säger. Botades dock av lite champagne :) Sen var det lååång middag med många lååånga tal, men fina tal förrutom att jag inte förstod ett dugg av dom danska. Sedan blev alla killar riktigt i gasen och ägde dansgolvet och vi tjejer satt suckandes och tittade på :) Vi mådde också bäst idag.

Hela helgen har vi umgåtts med trevliga vänner, ätit och druckit gott och haft skitkul tillsammans. Härligt gäng jag har hamnat i :)
nu ska jag dö i soffan.
tjo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar