söndag 1 augusti 2010

sjukstuga och pannkaksfrulle

Em har vattkoppor och jag har blivit hypokondriker igen typ
jag har både kliat och fått "prickar"
igår flydde jag til stan några timmar och packade lite, käkade viltburgare på stan och körde över lite möbler med världens bästa pappa :)
på kvällen blev det en löprunda och farsan

söndagmorgonen blev mys med pannkaksfrukost hemma hos hanna..smarrigt!
sen fick vi säga farväl till fina nina som ska iväg och göra lumpen...är lite avis på henne :) har alltid velat göra lumpen...
kör hårt Nina! Det kommer gå superbra..strong women!

nu ska jag åka in till stan och smyga in på jobbet utan att märkas :) måste fylla i tjänstgöringsrapport suck! sen får jag väl packa med mig lite mer smått och gott!

ikväll blir det film och packa inför malmöresan...drar i morn :)
jag har fått välja film..och valde så klart kärleksfilm :)
nu får vi mysa för hela veckan som vi är ifrån varandra
hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar