söndag 22 augusti 2010

inne på allra sista timmarna

sen är semestern slut för i år :(
ångest! ja
men jag har haft en underbar sista vecka...2 dar i Varberg hos moster, en halv dag i göteborg med goaste kussen Linn, 2 dar i kungshamn/smögen och slutligen 1 dag i fiskebäckskil. Kungshamn/Smögen var bara helt underbart, trots att det var ganska kallt. Så vackert, mysigt och romantiskt. Vi hyrde en helt ny lägenhet och bara njöt. Mysiga kvällspromenader, gott vin, tända ljus, fina ord, goda räkmackor, hav, vågkluck, härlig utsikt, närhet, lite sol och billig shopping :)ville inte åka därifrån. Men Fiskebäckskil var lika mysigt och bröllopet var helt underbart, trots att jag inte riktigt kände mig bekväm i klänningen. Kvällen bestod av god mat, underbart vin, fina tal, glada,uppklädda människor, KÄRLEK, och massa party och dans :) jag fick en officer som bordsherre, riktigt trevlig och han skötte stolsdragandet varje gång :)Hängde på dansgolvet till halv 3 yey! men nu får det vara slut med höga klackar!!!! love my converse

och så till

dagens efterlysning!!! vem har ställt en korg med glas, porslin och bestick på vår trapp??? Är det vårt? vi har ingen aning! hm


nu ska jag ropa in min man som grejar i trädgården..vill ju faktiskt mysa de sista timmarna i frihet :)
hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar