fredag 6 augusti 2010

what the f

drog ner på stan och provade klänningen igen efter att dom sytt in den...vad händer?!
jo jag får inte igen dragkedjan!!!!!
3 fucking cm typ

så var den här dagen förstörd tänkte jag först och sms:ade T!
men
sen kom jag på att jag kan skylla på att dom sytt in den för mycket...
nu är jag dessutom säker på att det är så...jag frågade ju faktiskt om den skulle sitta så tajt...då bad hon mig ta ett djupt andetag och det stramade som fn..hon ba jo det är bra....
jaja hon sydde om den igen så nu sitter den perfekt...tror jag!
nu tänker jag inte prova den före bröllopet...passar den inte då får jag ligga på hotellrummet och äta godis och blicka ut över havet :)

nu har jag iaf varit och tränat intensiv (hänger absolut inte ihop med klänningsdramat ;) )och väntar på kinamat
min man har semester nu som ska firas..ÄNTLIGEN!

just ja!
blev nyss halvt ihjälskrämd av 2 eon-nissar som kom och verkligen bultade i panik på dörren! ja ba shit vad är det nu då (tänkte jag)
gick och öppnade och där står 2 utvecklingsstörda småkillar, enligt min bedömning!
den ena hade en alldeles för stor kostym (typ pappas) slips och såna där världens hål i båda öronen..han bara log. Den andra som pratade var typ i målbrottet och jättefinnig och jag höll på och garva ihjäl mig...dom såg helt ja det går inte att beskriva..stackars pojkar
jag ba: han som äger huset är inte hemma och jag är helt fel person att prata med
han ba: (med målbrottsröst) när kommer maken hem då?
ja ba: han skulle bli sen
han ba: då återkommer vi om en timme
ja ba: stängde dörren och tänkte ja det kan bli en rolig föreställning :)

fortsättning följer....
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar