måndag 27 december 2010

Återblick del 1

januari: I say I don´t when I need you so...massa känslor fram och tillbaka och jag går ut med ett skohorn hängandes på axeln haha

februari: lycklig, provade skriva min underbara pojkvän i ett helt inlägg efter att har läst det i en massa bloggar. Förgylla blev det finaste ordet. Massa fina ord skrivs. knasigast: får för mig att göra en tavla haha

Mars: födelsedagar, massa ont i magen och konstigheter överallt,betyg 3 :( stoppar i kikärtor i maten för att jävlas med min pojkvän, kör fast med bilen, halkar på isen och kastar vattenflarran på ett kärt par. fantiserar om en söt farbror med semlor och tulpaner. designar en bikini haha

April: Bounce = kärlek, på väg att byta jobb, men drog mig ur, har det tufft på jobbet, drömmer om åre, skidåkning, vårsol och underbara släktingar, firar morfars 80-årsdag.

Maj:
firar 100 inlägg, klänningjakt, drar på bröllop i Finnspång med två klänningar, regn på lediga dagar och sol på jobbdagar, börjar prata om att flytta ihop, träningen flyter på.


juni: tar kontakt med mäklare, nu ska lägenheten säljas, glad midsommar med härliga vänner, nina tar studenten och vi äter massa smörgåstårta och pratar finska med släkten, plockar liljekonvaljer och får allergiattack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar