torsdag 9 december 2010

sentimental

idag har jag jobbat min näst sista dag på cederängen!
jag har verkligen dubbla känslor...superskönt, lättnad, sorgligt, läskigt, förväntansfull, spänning inför vad som komma skall
men både jag och dom runt omkring mig tror eller vet att jag gjort rätt val,
det här blir bra!!
men jag kommer nog gråta en skvätt till i morn, det är ju trots allt mitt första riktiga jobb och det har hunnit gå 7 år sedan jag började..det har varit som min "andra familj" typ
många starka minnen och personer, barn, föräldrar, mormödrar, socialsekreterare, familjehem bär jag med mig....
jaja nu lägger jag detta bakom mig och går vidare. nu ska här skapas nya relationer!!
¨
åter till nuet
ikväll hoppas jag kunna träna lite iaf, är inte helt frisk.... och sen är det robinsson för hela slanten!!

ps jag har namnsdag idag, Annapanna och min fina mamma har skickat grattiskort och massa lotter :) sötisen! så nu ska jag vinna miljonen var det tänkt :)
önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar