söndag 19 december 2010

tillbaka

nytt jobb, middagar och julfester = mindre bloggtid
nu är jag hemma i (lugnet) igen efter att ha bott i stan några nätter och varit ute och slarvat :)
igår hade vi mys att ta igen så vi (jag och em) klädde granen,gjorde lite julkort, åt chokladpudding och tittade på robinssonfinalen! min favvo vann :)
T är inte lika lycklig över granen som jag och Em :) undrar hur länge det dröjer innan han kastar ut den..kanske kan bli en tävling här på bloggen vem gissar rätt haha

nu ska jag slå in min julklapp till T, han ville ha en hemmagjord by me så jag har gjort en fin tavla :)
gulligt va?!
sen blir det lite åsby för granen måste ha en riktig stjärna i toppen i år, den hemmagjorda i folie som vi hade förra året funkar inte riktigt i år! ännu en gissartävling: vem tror ni gjorde stjärnan? en ledtråd: den i familjen som jobbar med folie :)

klura på den ni!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar