måndag 14 mars 2011

efter söndag kommer måndag....

kort o gott har jag haft en riktigt härlig helg i norrköping med mycket skratt, god mat, tipspromenad, mymys, evafirande, tårtätning osv osv
mia skäringer är bara så himla grym! min hjälte, min idol, min förebild!

nu har jag precis varit o tränat, äntligen! och nu får det bli hårdträning i 3 veckor haha

i helgen kom vi på att vi bara kommer bo på korpvägen 5 i två veckor till typ, sen bär det iväg till sol o bad en vecka och när vi kommer hem blir det flytt...jag har inte riktigt fattat det än tror jag
shoppingen har iaf kommit igång, köpte med mig en röd matta till köket på vägen hem från norrköping, med vita blommor
och så har jag kanske en köpmansdisk på g plus 2 gungfåtöljer :)

nu ska jag ta vara på min lediga dag för i morn blir det mååååånga timmars hårt arbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar