fredag 11 mars 2011

frei freitag

har varit på en väldigt speciell intervju/speed-dating idag :)
och sen råkade jag slinta in och köpa mig en jumpsuit :) tror inte min sambo är lika förtjust i den som jag är! provade först en blommig, men vågade inte riktigt så det blev en helsvart!

nu ska jag läsa lite i solen och sen bär det iväg hem till Sandra och lillIvar som blivit stor! Mys

Sen ikväll blir det teater med mammsen, mitt hjärta stanar här eller nåt sånt, haha vad kulturell jag är! kommer väl somna, OBS enbart pga att jag jobbat natt!

Och sist men inte minst så längtar jag till i morn för då bär det iväg till Norrköping till fina Eva, söta My och härliga Risto! vi ska gå på Mia Skäringer och ha det riktigt trevligt, vår julklapp :) sjunga för Eva får vi oxå äran att göra :) hipp hipp hurra!

trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar