fredag 4 mars 2011

ofrivillig paus

men nu är jag tillbaka

har hunnit med en kryssning med tjejerna!
fått min bild av att lammkött är söta sönderriven, fy fn vilka dryga killar! lov = hela båten full av fulla 18-åringar. Ingen höjdare!
Vi gick inte ens upp till discot, vi satt o frös i pensionärsbaren och lyssnade på finsk musik haha

Blivit bakis långt efter dagen efter kryssningen

har börjat nytt jobb och jobbar typ jämt, styr upp stället :)
har blivit "hästtjej" ofrivilligt haha är livrädd för dom där djuren alltså
men det är skönt att vara ute halva dagarna och använda kroppen (mocka skit och köra skottkärra)

har haft kattkiss i kylskåpet pga att en katt på jobbet har urinvägsinfektion

har fått huset sålt typ efter mycket velande fram och tillbaka
(pappren skrivs om 1 timma)

varit på bio med T för enligt honom första gången och enligt mig andra gången! Ganska bra film, men jag fick skäll för att jag inte kunde sitta still! En tjej på jobbet frågade om jag har ADHD sist jag jobbade haha
Nej jag har myror i benen när jag tittar på film bara

letat ihjäl mig efter en ny vårjacka

börjat längta till nya huset

det var nog allt :)
nu ska jag fixa mig, tvätta lite hästkläder och sticka iväg och äta lunch med min sambo som jag aldrig ser nu för tiden. Sen blir det jobb till 21, tacomys står på schemat

skönt o va tebax ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar