torsdag 24 mars 2011

har fallit dit igen

nu var det dax för lite inredningssug igen, det kommer och går det där :)
men nu längtar jag till vårt nya hus så så mycket



från alvhem
http://www.alvhemmakleri.se/index.php?page=hem-till-salu&object_id=OBJ17735_1109295393&view=images

hur mycket inspiration får man inte från detta vardagsrum då!!!? Planlösningen är kanon, den där sittbänk/skänk/förvaringen gillar jag massor, sättet tavlorna hänger på känns perfekt och ljusstaken på bordet som jag trånat efter ett tag är så underbar(från urban living)

bodde jag i Göteborg skulle jag slå till direkt på denna underbara totalrenoverade gavelfyra :) ni måste bara gå in och kika på bilderna. Köket är lika underbart, ja man blir förälskad i hela lägenheten nästan :)
tur att inte min sambo läser detta, -"du blir mer förälskad i saker än vad du är i mig skulle han ha sagt"..han förstår inte hur jag kan bli helt kär i hus vi har tittat på, tapeter, möbler osv haha

min senaste förälskelse var på nordik, en färgglad sittbänk klädd i alla möjliga olika mönstrade tyger (mest rosa)
nej fy fn var T:s kommentar
men det spelar ingen roll jag kommer köpa den ändå, och det vet han om :)

lalalalala lala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar