onsdag 6 oktober 2010

njuter av livet

chillar i soffan efter tjejkväll med Em..som sover sött i sin säng!
efter dagis var vi ute och höststädade på tomten, sen gick vi in och åt kvällsmat, korv så klart! kvällen avslutades med två överraskningar till em: prinsessan och grodan och glass med jordgubbar :) efter en stund kröp hon upp i famnen och sa: - Nu skulle pappa se oss :) sötis! pappa kommer inte hem än på ett ta så jag har hela soffan för mig själv och bonde söker fru haha

gårdagen var lika mysig. Träffade Sandra och lilla söta Ivar på stan. Vi shoppade loss och åt och pratade massor. Jag är så glad att vi har tagit upp vår kontakt, och allt kändes som vanligt :)
köpte tre rosa kuddfodral till gäst/biorummet, två tavlor, en tröja, ett kakfat och en duk!! vi hängde på stan i 4 h typ, sen skulle Ivar hem och äta! på kvällen fick vi massa besök som ville fira T. Alex, Alfons, Lena och lilla Milo plus Hanna och Peter (svärmor med pojkvän) vi åt smörgåstårta och kanelbullar och Em och Alfons busade och Milo skrek om vartannat. mm mys

i morn kommer min familj med paket :)
njuter av livet helt enkelt....
trots att det är så tungt på jobbet så det känns som att man ska gå sönder ibland
tur att jag har mina älsklingar
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar