tisdag 19 oktober 2010

scary

har drabbats av förvirring...jag glömmer saker, både saker i huvudet och materiella saker...när jag svarar i telefon på jobbet säger jag bara jessica och när jag svarar hemma blir det med ett cederängen jessica...jag kan även ha glömt vem som ringt innan jag knappt har lagt på luren..namn är helt omöjligt att hålla kvar...och igår försvann min bästaste sjal (upptäckte jag idag) gick igenom i huvudet vart den kan ha tagit vägen och kom på att jag måste ha glömt den på förlossningen...ringer dit men nej då..letar och letar på jobbet...inser att jag inte kommer få se min sjal nåt mer när en boende kommer och undrar om denna är min..ja sjalen förstås, den hade jag tydligen lagt i deras vardagsrum...tur att inte psyk la in mig när jag sprang runt och jagade papper som blåste iväg med vinden samtidigt som jag tjoade nå käcka ord alldeles utanför haha

ska nog hålla mig hemma ikväll och hoppa fotbollstittande hos Lena och Alex..behöver SOVA.,,natten som var va inge bra
natt natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar