söndag 31 oktober 2010

ssssöndag

jag vill köpa huset, men inte T hur ska detta sluta haha
J bad oss att inte bli osams och flytta isär.. sötisen!
men så illa ska det väl inte behöva bli...fortsättning följer....

igår hade vi ju besök av underbara lilla my med lika underbara föräldrar oxå...och dom söta firade min födelsedag med paket och allt..tack! tanken med presenten var att den skulle hänga i det nya huset haha ska pressa T lite till i kväll..jag har ju både E och R på min sida dessutom 3 mot 1 :)

på em var vi iväg på dop..vi var ute i sista sekund som vanligt och fick springa in i kyrkan. Dopet var rörigt med barn som sprang och skrek och prästen blev förvirrad och sa fel namn typ hela tiden, och föräldrarna blev förvirrade och visste plötsligt inte om barnet skulle bli kristet haha såååå roligt!!
det var mycket gott fika iaf och trevligt fikasällskap :)
efter allt detta var vi tvungna att gå ut på en långprommis (och tittade på fina hus)

idag har jag bytt däck på min bil på pappas jobb..jag gjorde faktiskt väldigt mycket själv idag...annars brukar jag titta på när pappa grejar. T tvingade mig och nu är jag lite stolt över mig själv hha! sen drog vi ner på stan och åt söndagslunch hela familjen, utom Em :( grekiska kolgrillsbaren rekomenderas varmt
shoppade lite oxå hos glada johanna, en kjol med hög midja och en kavajtröja typ
stiligt!
tryckte i oss lite cheesecake hos pappsen sen..så jäkla god med chocklad, vilket jag oxå rekommenderar (från george) nu står jag i valet och kvalet om jag ska ut o cykla eller lägga mig och läsa hmm svårt val
sen blir det iaf ensam mamma söker..söndagens höjdpunkt plus beck..mys mys

bild från bubbelroom
denna köpte jag fast i svart, VILA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar