måndag 11 oktober 2010

måndag igen då

yes! dom ringde från folktandvården i morse ( väckte mig, men det gör inget alls) och berättade att min tandläkare är sjuk så jag kan inte komma idag och hon kommer sen vara borta ett tag så jag kan inte få en tid förrän i dec! men det gör ingenting alls :) gillar verkligen inte att gå dit

har nu på morgonen tagit tag i det där tråkiga så nu håller jag tummarna på att allt löser sig..jääkla gammla bittra tant säger jag bara! kände på mig att det skulle bli så här!

nu ska jag ta mig en långprommis innan jobbet, solen skiner och jag behöver rensa skallen.

just ja jag tränade afrodans igår, ganska kul men jag är för stel för sånt där eller så är det just det där jag behöver för att sluta vara så stel haha skön musik var det iaf så jag kommer nog gå igen och se om jag kan släppa loss mer nästa gång och skaka rumpa och bröst och allt var det var..T uppmärksammade iaf att jag var glad när jag kom hem därifrån och visade upp några moves

nä tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar