fredag 8 oktober 2010

e de sant?

vaknade 11:45 idag och trodde klockan var max halv 10 el så!! jag var tvungen o kolla på alla klockor vi äger innan jag fattade att det var sant! 11:45!!!! har aldrig aldrig hänt förrut. fortfarande i chock
detta måste vara beviset på att gårdagen mellan 7-17 var den värsta jobbdagen i hela mitt liv...se så många barn må så dåligt samtidigt och vara så maktlös! blir gråtfärdig igen! längtar till mitt nya jobb!
nog om det
på kvällen kom min älskade familj och firade T. Han fick ticnetpresentkort plus ny stekpanna yes! :) Em snodde som vanligt med sig mamma in på sitt rum så dem såg vi knappt skymten av haha sen kikade vi robinsson och mös i soffan heela gänget! så underbart! och så välbehövt! Tack

nu måste jag hinna röja lite här hemma och packa lite..sen bär det av till skåne :) I morn har fina Nina uppvisning i lumpen! kul men lååååång resa!! och jag vet att vi kommer få höra astrid lindgren skivan i 4 h typ och hela familjen måste sjunga med i här kommer pippi långstrump haha ska ta med min ipod oxå så jag slipper få damp....
men härligt med en helg tillsammans

trevlig helg på er!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar