söndag 14 november 2010

blä

så blev det med den mysiga helgen..har inte mått på topp alls...i fredags gick jag helt in i väggen, värsta migränanfallet och feber typ på kvällen..mådde lite bättre på fm på lördagen sen mitt på dagen däckade jag igen...åkte ändå iväg på 30-årsfest en stund på kvällen och var nykter..ägde i tävlingen där man skulle slicka på ahlgrens bilar och klistra på en lagmedlems ansikte :) haha sen åkte jag hem till sängen

idag har jag mått lite bättre..har haft besök av fina nina och johan och hanna och peter och fått sen födelsedagspresent :) sen blev jag hängig igen, frös och somnade på soffan en stund...suck!!
pappa fick komma hit och bli firad med tårta o kladdkaka :)

nu har jag tänt ljus i hela huset, ska spela memory med em en gång och sen ligga i soffan heeeelt ensam :)

i morn måste jag må bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar