tisdag 23 november 2010

nu vänder det

bort med trötthet och depp!!!
fram med den glada mysiga jessica :)

och jag är på god väg....
för jag:
har ganska kul på jobbet faktiskt, speciellt tack vare en underbart rolig mamma (som förövrigt trackar mig för att jag inte är gift..hon säger att min boyfriend kommer lämna mig 2012 eller 2017 för att jag då har blivit gammal, och så kommer han skaffa sig en ung flickvän. haha jag förklarade att vi i sverige har nåt som heter sambo och då bara skrattade hon och har kallat mig sambo sedan dess) nu ska jag verkligen ta ett snack med min boyfriend haha

har myst med Sandra hela eftermiddagen och tankat lite energi och fått inspiration och superlust att pynta heeela huset nu, den lusten som kom tidigt och försvann lika snabbt förra veckan :)

fick ett telefonsamtal idag som gav mig ny energi,glädje och lust

nu ska jag gå och ta det där snacket med min sambo och hota med att jag lämnar honom 2017 för en yngre man, om han inte friar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar