fredag 12 november 2010

fredag + ledig

hemma igen efter två utbildningsdagar med jobbet.. i ett hus i skogen med massa snö och ingen plogning :) det var ganska mysigt faktiskt...och ännu mysigare hade det blivit om vi fått igång en brasa på kvällen men istället rök det in och brandlarmet fick spel..kul o sova i den där hemska lukten och kul o vara en heldag till i den lukten...idag vaknade jag med ett svullet öga och jag skyller på rökens fel haha

idag skulle jag ha jobbat kväll, men jag är ledig både idag och i morn pga att utbildningen var på mina 2 lediga dagar..soft! nu behöver jag bara jobba sönd kväll! hur skönt som helst!
idag ska jag bara mysa, göra ett tredje försök att titta på twilight utan att bli störd, läsa lite, mysa lite mer och bara vara med min man!



bild från förra året...sååå mysigt med mycket snö, men nu regnar det ute :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar