söndag 21 november 2010

ensamsöndagsmyser

jaha så var det söndag igen
och jag är ensam hemma som vanligt på söndagskvällar...
ensam mamma söker är precis slut :( kvällen höjdpunkt haha

usch nu kände jag att det snart är måndag :(
helgen har varit skön, men jag har varit så otroligt trött hela tiden...det suger!
igår var vi på bio och käkade på jensens..på kvällen blev vi bjudna på födelsedagsmiddag hos härliga vänner, och jag och emilie fick en massa bebismys :)
em kunde knappt slita sig från Milo, sötisen (knappt jag heller) :)

idag har jag varit på en liten shoppingtur och handlat en tröja på monki och julgardiner..sen har jag bara legat i soffan och kollat lite tv och lite film, ätit tomtegröt och fruktsallad
nu ska jag läsa lite och sova
kvällspass i morn, hoppas, hoppas, hoppas med kristin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar