söndag 28 mars 2010

helg snart slut, jag helt slut



Rösta på min bikini!
Tycker jag, då skulle jag bli glad...Pleeze :)
är btw supersugen på att köpa en ny :)tills vi ska på spa typ

Jahapp nu var helgen snart slut...å jag är helt slut, fast jag inte gjort annat än myst typ...
I fredags blev det träning efter jobbet sen god mat och lets dance

I lördags blev det morgonträning, sen påskpyssel hos T:s mamma. Emilie gjorde jättefina kycklingar. Sen blev det fruktsallad och glass och kvällen avslutades med vin och film.

Idag har vi varit på ikea och köpt tv-bänk och lekt hemma hos familjen sjöström. Har varit jättetrött hela dagen, kan det vara tidsomställningen? eller att Vi har haft en liten tjej i sängen två nätter? Min pojkvän hävdar dock att det är ikea man blir trött av. Nu ska vi inte åka dit på flera år enligt honom. Men vänta du bara säger jag. vi är ju inte alls klara där :)

nu väntar jag på att T ska komma hem så vi kan titta klart på filmen, så olika!

längtar redan till torsdag och ledighet :)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar