fredag 5 mars 2010

svar på tal

fick precis detta sms av min pojkvän:
"Jag köper inte blommor till tjejer längre"
Anledningen är denna:
Jag är på underbara Sardinien, blir jättesjuk i värsta influensan, har världens mardrömsresa hem. Kommer hem mitt i natten, har feber, typ tappat hörseln efter landningen och mår riktigt kasst. Så ser jag plötsligt världens sötaste blombukett på köksbordet. Det är precis såna överraskningar som min mamma alltid har pysslat med. Därför plus pga min Feberyra sänder jag söta tankar till världens bästa mamma. På morgonen ringer jag lilla mammsen för att tacka samt för att få medlidande. Mamma svarar: Jag har inte köpt blommor, jag har inte ens kvar din extranyckel för den har din pojkvän. opps! Det var ju min underbara pojkvän som köpt blommor :) fick genast ringa ett till samtal och jag erkände allt :) så det kan bli! jag har inte fått en enda blomma efter det...trots att jag både fyllt år o alla hjärtans dag har varit...varför måste jag alltid säga sanningen?!

dagens blombukett plus semla går i alla fall till världens sötaste Nina ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar