tisdag 2 mars 2010

tjo!

har precis vaknat efter en alldeles för lång powernap...galet ont i huvudet :(
har inhandlat nya träningsskor idag, svarta o rosa..å ett randigt linne å randig tröja...japp!nu är jag sugen på vår

dagens irritation: upptäckte att dom inte alls har plogat parkeringen idag, jag som stressade iväg med bilen hem till pappa igår för att alla bilar skulle bort..nu måste jag dessutom gååå dit och hämta den med huvudvärk..blä på dom!

dagens fråga: möta våren i rom eller prag? jag vill mysa i prag o min man vill se rom..han har iaf lämnat över beslutet i mina händer nu..tror jag :) undrar om det är för att jag igår när vi poängsatte vårt förhållande..bara satte en 3:a, vilket gjorde honom besviken..han tycker vi ligger på 4+ hm...men i morse förvandlades min
3a till en 4 när han ritade hjärtan på min rygg och skrev jag älskar dig (med fingrarna alltså) innan han åkte till jobbet :) kanske ska berätta det oxå :)

kvällens aktivitet: målning och tapetsering hos pojkvännen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar