fredag 5 mars 2010

sol, tjafs o söta farbrorn

STORA SOOOOOOLEN!
underbart!
å
tunga ben efter 2 sköna träningspass...
men så trött på allt tjafs..helt i onödan...hoppas det löser sig, det är ju fredag..kom just på att det alltid varit fredagar..hm onödigt dumt!


måste berätta!!
på min promenad hem från friskis mötte jag en söt farbror som bar på 2 semlor o tulpaner...och jag drömde mig genast bort :) jag vill oxå ha en man som kommer hem med semlor utan mandelmassa o fina tulpaner..tänk vad glad farbrorns tant är just nu och vad mysigt dom måste ha i sitt lilla gula kök med rutiga gardiner..de sitter mitt emot varandra o ler och dricker kaffe i blommiga koppar med fat :) det är lycka!

jag vet jag är lite knäppis ibland :)
hoppas alla får en mysig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar