onsdag 24 mars 2010

inte okej!

Nåt tråkigt!
har varit hos farbror doktorn, eller hos lilla indiska kvinnan närmare bestämt..jättesöt!
har magkatarr igen..har fått medicin..nu vill jag bli bra på en gång...det här är inte okej!

Nåt mysigt!
var hos Ågrens o åt igår kväll, Em is back :) sen satte vi upp överskåpen i köket..längtar tills det är klart så vi kan laga romantiska middagar o bara mysa! känns som att det aldrig kommer ta slut detta!!

Nåt roligt!
När jag skulle natta Em avbröt hon mig mitt i sagan. "Jessica jag har ett eget läppsyl, titta!" så slickar hon på knogarna några gånger och stryker sen dom mot läpparna, känn vad lent! så gör hon likadant på mina läppar haha ska nog köpa ett riktigt åt henne idag tror jag

Lite blandat!
Nu ska jag städa, duscha, hämta ut paket och sen kommer min "man" och hämtar mig :) blir väl lite skruva ikväll igen..jobbe i morn :(
pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar