måndag 1 mars 2010

idiotmåndan

rejält jäla tröttis i morse...var typ inte vid medvetande enligt min pojkvän
pallrade mig ändå ut i snöyran för att åka till friskis o hoppa runt lite på lunchpasset...bilen totalt insnöad...slet med att få bort all snö...men orka så startar inte bilen...irriterad arg och smått galen blev jag..tur att min goa granne kom ut o pratade lite skidåkning med mig :) tack <3
satte i motorvärmaren några timmar så på em startade min kära lilla bil och det blev ett annat pass på friskis...katastrofdåligt dock..irriterad!!!
kommer hem, kör in på min p-ruta och kör fast..yes underbara måndag... i morn kl 07 ska bilarna vara borta från parkeringen för plogbilen ska komma ekade i mitt huvud..men bilen vägrar lyda mig..

lilla pappan fick komma o hjälpa sin dotter...du är bäst pappa! love you!!

nu har jag lagat kvällsmat + matlåda till min kära pojkvän, stoppade i lite kikärtor för att jävlas haha världens bästa flickvän va?! JAA!

öka nu! det är snart läggdags ju
hoppas på en bättre tisdag..tur att även den har ett stort L
puss
ps Chrille Eklund I love you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar